9/11/2015

Ik daag je uit. (1)



Challenge Time!

Nou fitties, daar is die dan, de challenge die ik de komende maand ga doen. Ik begin vanaf zaterdag 12 september en eindig op zondag 11 oktober. Tijdens deze challenge blijf ik natuurlijk hardlopen en naar de sportschool gaan. Ik ben benieuwd of ik met deze 30 days challenge verschil ga zien. Momenteel ben ik nog niet een van de sterksten, dus deze challenge wordt wel echt een uitdaging voor mij. De challenge neemt weinig tijd in beslag en kan dus makkelijk naast mijn dagelijkse bezigheden. 
Ik ga maandelijks een challenge doen en hoop natuurlijk dat jullie enthousiast mee gaan doen. Ook zal ik jullie na iedere challenge de verandering van mijn lichaam laten zien en mijn mening geven over de challenge van de maand. Onderaan deze post kun je mijn before foto vinden.

Ik hoor graag van jou of je mee doet.
You can do this!

-xoxo- Loes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten