9/09/2015

Even voorstellen: Sharlene

Meedoen aan deze blog leek mij wel wat! Waarom? Dat zal ik zo even uitleggen. Eerst zal ik mezelf even voorstellen. 

Mijn naam is Sharlene en ik ben geboren op 19 november, 1997. Ik zit in het vijfde jaar van het VWO met het profiel natuur & gezondheid en het profiel natuur & techniek. Dit heb ik gekozen, omdat ik alles wat met het lichaam en de natuur te maken heeft interessant vind. Een hobby van mij is dan ook sporten en bewegen en lekker in de natuur rondlopen of fietsen. 

Daarnaast ben ik gek op koken en alles wat met eten te maken heeft. Daarom is mijn baantje bij de pizzeria voor mij meer een hobby dan werk. Een nadeel voor mij is wel dat ik een voedselallergie heb en daarom is werken in de horeca soms niet optimaal.Sinds kort ben ik met golfen begonnen. Het is een sport dat me eerst heel saai leek, maar toch heel leuk en ook intensief blijkt. Verder vind ik het ook leuk om met schrijven bezig te zijn, series te kijken en websites te ontwerpen.

De reden dat ik mee wil doen aan deze blog is niet alleen omdat ik het onderwerp zo leuk vind en ik van schrijven en ontwerpen houd, maar ook om mijn conditie te verbeteren. Mijn doel is om mijn conditie zo te verbeteren, dat ik minimaal 5 kilometer kan hardlopen in een redelijk tempo. Daarna wil ik mijn doel bij gaan stellen. Ik wil mijn doel vooral bereiken door te gaan hardlopen en te gaan beginnen met work-outs. Alles wat daar bij komt is dan mooi meegenomen.  

Mijn doel is niet om af te vallen en om gezonder te gaan eten. Afvallen is voor mij niet nodig en nog gezonder gaan eten is niet echt haalbaar vanwege mijn allergie. Het enige wat ik kan doen is af en toe een pizza van mijn werk afwijzen.

Tot slot wil ik alle meiden die hier aan mee doen bedanken voor hun support die ze mij leveren en die nog komt. Daarnaast wil ik iedereen vooral veel plezier wensen, zowel met bloggen als met het lezen van onze blog! 

Liefs, 
Sharlene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten